Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Γράμμα στον Bill



Αγαπημένε Άγιε Βασίλη,
Επιτέλους πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και έτσι αποφάσισα να σου γράψω για να ζητήσω τα δωράκια μου!
Ναι ναι, καλά διάβασες ! ΔΩΡΑΚΙΑ. Τόσα χρόνια δεν σου έχω ζητήσει τίποτα και τώρα θα τα ζητήσω μαζεμένα. Μην ανησυχείς όμως, δε θα ζητήσω κάτι υπερβολικό. θέλω απλά, καθημερινά πράγματα, παιχνιδάκια για σένα.

Θέλω να αφαιρέσεις όλες τις θερμίδες από τη σοκολάτα.( και να τις προσθέσεις στις μπάμιες )
Η δουλειά μου να μεταφερθεί στα 10 λεπτά από το σπίτι μου με ταυτόχρονη διπλασιασμό του μισθού.
Οι διακοπές των Χριστουγέννων να κρατάνε 1 μήνα( και μετά τον μήνα να αρχίζουν οι διακόπες του Πάσχα...)
Να γεμίσεις την Angelina Jolie με σπυριά γεμάτα πύον ( μέρες αγάπης γαρ..)
Να αφήσει ο Jonny Depp αυτή την τσούλα που τον έχει "τυλίξει" και να με θέλει σαν κολασμένος…αλλά εγώ να κάνω τη δύσκολη γιατί θα έχω σχέση με τον Gerald Butler και δε θα ξέρω πως να τον «στείλω»..
Θέλω να απαγορευτούν οι διαφημίσεις του Jumbo στο ραδιόφωνο.
Να απαγορευτεί η φάτσα του Αυτιά στην τηλεόραση.
Να ντύσεις τις Απόκριες τον Ψωμιάδη Gummy Bear.
Να βραβευθεί η Άντζελα Δημητρίου με νόμπελ λογοτεχνίας.
Να απαγάγουν εξωγήινοι τον Λιακόπουλο ( Liakopoulos call home..…)
Θέλω να κάνεις τον Άδωνη Γεωργιάδη Αλβανό υπήκοο( χωρίς άδεια παραμονής).

Άντε, ας σταματήσω εδώ γιατί είμαι φύσει εγκρατής. Τώρα, πως θα με βρεις! Αν έρθεις από Τέμπη θα δυσκολευτείς, έχει κλείσει ο δρόμος. Καλύτερα πάρε να GPS για να με βρεις εύκολα.( και φέρε ένα και σε μένα που ξέχασα να το ζητήσω!). Αν δυσκολευτείς στο παρκάρισμα, διπλοπάρκαρε με αλάρμ και κόρναρε να κατέβω να τα πάρω…
Xoxoxo!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου